Photo by on Unsplash |
Endale
huvipakkuvaks valisin Telia
ärilise käitumise koodeksi – seda ülesehituse ja illustratsioonide tõttu. Roll
oli ka vahvatel elulistel näidetel, mis abistasidki olukorra hindamist eetiliseks
või mitte. Koodeks oli väga mõnusalt loetav ja arusaadav. Põhimõtted olid lahti
seletatud ka ettevõtte vaatest, sest kui töötaja ei saa aru miks midagi teha vaja
on, siis ta seda suure tõenäosusega ka ei tee. Sisukorda vaadates, et teemat
võiks puudutada juba ka Ettevõtte teabevara plokk, kuid lähemal uurimisel
paistis see olevat ettevõttesisese info kohta ainult. Suur ja oluline osa on
kirjeldatud Klientide privaatsuse plokis, kus tuuakse välja, et neile usaldatud
vara, ei tohi väärkasutada ning õigus privaatsusele on inimõigus. Kõige olulisemat
kokku võtmaks tuuakse välja:
- Klientide privaatsus on esmatähtis kõiges,
mida teeme.
- Töötle isikuandmeid üksnes ulatuses, mis on vajalik tööülesannete täitmiseks.
- Hoia kõiki isikuandmeid rangelt salajas ja käitle neid turvaliselt.
Oma eesmärkideks
seavad nad ka turvalised sidevõrgud ja lubamatu juurdepääsu vältimist klientide
isikuandmetele. Tegelikkuses oleksin ma oodanud rohkem juhiseid ka enda töötajate
järele luuramise osas. Teada on, et kaugtöö on teinud tööandjad veel
paranoilisemaks, kui nad enne olid ja on kerge libastuda ning hakata nuuskima
tööalaseks kasutuseks antud arvutis nt. Sellest on aga ettevõttel ja töötajal
raske taastuda, kui on tekkinud nullusalduse olukord mõlemalt poolelt.
Kommentaarid
Postita kommentaar